Lütfen size yardımcı olabileceğim bir şeyler yazın. Örneğin, nasıl abone olurum, faturamı ödemek istiyorum, su fiyatları gibi...

Aradığınız kritere ugyun içerik bulunamadı!

İSU Genel Müdürlüğü

ALO 185 Çağrı Merkezi


 

Abonelerimizle iletişimimiz noktasında 7 gün 24 saat kesintisiz biçimde 18 personeli ile hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi, vatandaşlarımızın her türlü istek, şikayet ve ihbarlarını Kurumumuza en kolay biçimde iletebilmesi ve kayıt altına alınan başvuruların en kısa sürede çözüme ulaştırılması esasına dayalı olarak çalışmaktadır.

Alo 185 Çağrı Merkezimizi arayan abonelerimiz, herhangi bir sesli yanıt sistemiyle oyalanmadan direkt Çağrı Operatörlerimizle görüşme imkanına sahiptir. İlgili başvurunun Çağrı Merkezimizce kayda alınmasından itibaren en kısa sürede sorunun giderilmesi ve hizmet kalitesinin sürekli olarak geliştirilmesine yönelik faaliyetlerin hayata geçirilmesi amacıyla Alo 185 Çağrı Merkezi ile Mobil Arıza Takip Sistemi’nden oluşan entegre bir yapının kurulması sağlanmıştır. 

Alo 185 Çağrı Merkezimiz, 2015 yılında günde ortalama 1.237 çağrı almıştır ve bu çağrıların % 91’i karşılanarak cevaplandırılmıştır. Abonelerimizden gelen arıza ihbarı ve talepler, Çağrı Merkezi ile entegre şekilde çalışan Mobil Arıza Takip Sistemi koordinasyonuyla; arıza bilgileri sayısal harita üzerinde yer koordinatları ile iş emrine dönüştürülerek ilgili saha ekiplerine veya personele iletilmiş, ilgili konulara yönelik çözümler en kısa sürede getirilmiştir.

Ekipler tarafından arıza giderilerek, sisteme arıza giderildi bilgisi işlendikten sonra Çağrı Merkezimizce başvuruyu yapan vatandaşlarımıza geri dönüş yapılarak oto kontrol sağlanmıştır. Bunun yanında, gerek alo185@isu.gov.tr  e-posta adresi ile web sitemizdeki iletişim linki üzerinden gelen gerekse Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası üzerinden yönlendirilen abone talepleri de hızlıca değerlendirilerek kayıt altına alınmakta ve çözüm üretilerek sonlandırılmaktadır.

 
7 gün /  24 saat hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezimizi arayarak;
İçmesuyu Arızaları
Kanalizasyon Arızaları
Sayaç Arızaları
Su Kirliliği
Susuzluk
Kaçak Su Kullanımı
hakkında ihbarda bulunabilirsiniz.

Ayrıca yine Çağrı Merkezimizi arayarak;
Abonelik işlemleri hakkında bilgi alabilir,
Fatura borç bilgilerinizi öğrenebilir,
Kurumumuzla ilgili diğer faaliyetler hususunda sorgulama yapabilirsiniz

 

Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Daire Başkanlığı

 

FOTOĞRAF GALERİSİ

Konu ile İlgili Diğer İçerikler

Waste.net Evrak Takibi Uygulamsı Mavi Bayrak Türkiye
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi
Tüm Hakları Saklıdır 2017© Kocaeli Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü.